Friday, February 04, 2005

AKU DAN EMOSI

SP

Mengapa engkau begitu menyemburui kehidupanku

Ape salah ku sampai aku tidak berpeluang

Untuk melakukannya tanpamu..

Kerna mungkin kau tahu aku tidak mampu

Untuk hidup tanpamu..



SP..

Boleh dikatakan hampir setiap hari

Aku harus bertemu denganmu

Mengapa sehingga begini sekali cemburumu

Menghantui siang dan malamku..

Lantas aku jadi takut untuk berhadapan denganmu..



SP

Bila keluar..kaulah yang selalu membawa bencana..

Bila ramai orang memandangku..kau seakan tertawa..

Membuatku lebih waspada dan kadangkala kecewa..

Aduh kenapa engkau juga yang muncul..

Kenapa kau sentiasa mengongkong hidupku



SP..

Kadang kala bila ku ingin lari darimu..

Aku terpaksa mencari port2 yang tersembunyi..

Tersembunyi dari pandangan mata lain..

Letih kakiku berjalan semata untuk mengelakmu..

Berpeluh-peluh badanku semata2 tidak mahu berjumpamu



SP

Mengapa tidak kau ganggu saja orang lain

Tinggalkan saja diriku

Kerana aku sudah tidak sanggup diganggu olehmu

Olehmu yang tidak mempunyai perasaan

Oleh engkau yang tidak punyai hati perut



Aaaarrrrgggghhhhhh berambus la ko SP

Hmmmmm.hampehhhh..hampeh ko.

Hampeh larrr ko,side parking

1 comment:

awan said...

apa la!